Ogólnopolski konkurs „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży” to przepustka do kariery w renomowanych polskich i międzynarodowych firmach. Na zwycięzców imprezy, organizowanej już po raz drugi przez Nickel Technology Park Poznań, czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe oraz staże zawodowe w PZU, Grupie Eurocash, koncernie Philip Morris, Grupie BCC i spółce Groupon. Konkurs skierowany jest do studentów uczelni wyższych z całego kraju, a jego regulamin i formularz zgłoszeniowy są dostępne na www.gwiazdysprzedazy.pl.
II edycja konkursu „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży”, organizowanego przez Nickel Technology Park Poznań (NTPP), to przepustka do kariery dla uzdolnionych i otwartych na nowe wyzwania młodych ludzi. W konkursowych zmaganiach mogą wziąć udział studenci z całej Polski, niezależnie od rodzaju uczelni oraz kierunku, na którym studiują. Patronat nad konkursem NTPP sprawują Uniwersytety Ekonomiczne w Poznaniu i Krakowie oraz organizatorzy konkursu dla profesjonalnych sprzedawców Polish National Sales Awards (PNSA).
Podobnie jak w roku ubiegłym, tegoroczna edycja „Studenckich Gwiazd Sprzedaży” przebiegać będzie w dwóch etapach. Od 4 do 28 lutego br. należy poprzez stronę www.gwiazdysprzedazy.pl zarejestrować swój udział w konkursie oraz nadesłać na adres konkurs@gwiazdysprzedazy.pl rozwiązanie jednego z zamieszczonych tam zadań, tzw. case study. Do 14 marca br. komisja konkursowa, złożona z przedstawicieli organizatora oraz firm – partnerów konkursu, wybierze 32 finalistów. 27 marca br. w siedzibie NTPP powalczą oni o tytuł „Studenckiej Gwiazdy Sprzedaży” oraz przewidziane w regulaminie nagrody.
W finałowej rozgrywce uczestnicy zaprezentują swoją wiedzę i predyspozycje zawodowe najpierw indywidualnie, a następnie podczas warsztatów w ramach czteroosobowych zespołów. Członkowie komisji będą oceniali kandydatów przede wszystkim pod kątem posiadanych umiejętności strategiczno-analitycznych, zdolności interpersonalnych oraz umiejętności z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, w tym przygotowania i prezentacji oferty sprzedażowej. Zwycięzcę oraz 4 laureatów konkursu, którym przyznane zostaną staże oraz nagrody rzeczowe, poznamy jeszcze tego samego dnia podczas uroczystej gali finałowej.
W 2012 r. konkurs organizowany przez NTPP spotkał się z dużym zainteresowaniem studentów z całej Polski. W pierwszym etapie otrzymano ponad 130 prac, a finałowa rywalizacja przebiegała na bardzo wysokim poziomie. Laureaci konkursu odbyli staże zawodowe m.in. w Allegro Group, Kompanii Piwowarskiej czy Skoda Auto Polska. Po ich ukończeniu dwie osoby otrzymały propozycję stałego zatrudnienia.
Jeśli chcemy jako studenci brać czynny udział w rynku pracy i stanowić o swoim zawodzie, to niestety musimy pomyśleć już teraz, jak wybić się ponad ogrom magistrów z dyplomem, którym często brakuje jednak umiejętności. – mówi Jakub Kośmider z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, zwycięzca I edycji konkursu NTPP, obecnie pracownik Allegro Group - „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży” to szansa, by zostać zauważonym przez headhunterów
z najlepszych firm.
Szczegółowe informacje dotyczące II edycji „Studenckich Gwiazd Sprzedaży”, harmonogram konkursu oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie www.gwiazdysprzedazy.pl.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/ogolnopolski-konkurs-studenckie-gwiazdy-sprzedazy